Resellers worden steeds belangrijker

Resellers worden steeds belangrijker

Voor resellers wordt een vaste fee voor service steeds meer de maatstaf. De telecomsector gaat naar een nieuwe fase, de SAC verdwijnt langzaam voor een recurring model,  De componenten ‘connections’, ‘devices’ én ‘clouddiensten’ worden gecombineerd tot een nieuw businessmodel. Dit nieuwe model biedt veel mogelijkheden tot het genereren van een gezonde businesscase voor alle betrokken partijen.

In totaal worden in Nederland zo’n 4 miljoen van de 7 miljoen werkplekken door resellers geheel of gedeeltelijk verzorgd. De verwachting is dat dit percentage zal gaan stijgen tot 5 miljoen van de 7 miljoen in de komende 24 maanden door de toenemende complexiteit. Uiteindelijk is er een hele sterke trend dat de Managed Service Provider de rol van de ICT-afdeling bij bedrijven gaat overnemen.

Resellers kunnen deelgenoot worden van het MSP24-platform met als doel hun business te verdiepen en te verbreden. De basis is een recurring model waarin er voor alle deelnemende partijen een gezond businessmodel te bouwen is. Het MSP24-platform is gebouwd op wederzijdse oefening en leercurves. Vendoren en operatoren krijgen direct (resellers) en indirect (endusers) toegang tot partners, klanten, leads en prospects die een recurring business gaan genereren. Het MSP24-platform biedt veel mogelijkheden voor operators, hardware vendors die applicaties willen koppelen, ISV’s en distributeurs.

Het MSP24-programma bestaat uit:
Contentmarketing: toegepast actueel nieuws en lang houdbare content via een nieuwsfeed, MSP24-app, social media en nieuwsbrieven.
Trainingen & events: van hostmanship, technisch, marketing- en sales, organisatorische tot financiële trainingen, meet & greets tijdens het MWC in Barcelona en de IFA in Berlijn. De lesstof is live en online beschikbaar.
Speciale marketing programma’s: speciale online en social media marketingprogramma’s in samenwerking met professionele partners.
Leadgeneratie: via een gemeenschappelijke website gericht op eindgebruikers in het MKB.
Loyalty-programma: waarmee medewerkers op een interactieve manier geprikkeld worden tot betere prestaties

Klik HIER voor meer informatie over het programma.

Deel dit bericht
FacebookTwitterLinkedInGoogle+Delen
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /www/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

Geef een reactie