MSP24 ‘Always On’


MSP24 ‘Always On’ is een uitgekiend online programma, ontwikkeld door full service online bureau ClickDistrict en BlueLine. MSP24 ‘Aways On’ maakt collectief inkopen en gezamenlijke extra MDF-funding mogelijk voor de deelnemende resellers.


Gezamenlijke inkoop van online campagnes
Vier keer per jaar (per kwartaal) worden de campagnes verzameld en gestart, elke deelnemer draait zijn eigen campagne.


Prospecting en traffic
De advertentie-uitingen worden verhandeld in een online veilingysteem. Er wordt een siteselectie gemaakt, bijvoorbeeld op basis van regio, timetargeting, device en hoeveelheid contactmomenten, met waar de advertenties ingekocht dienen te worden. Via display advertsing wordt traffic gegenereerd naar de website en/of het project.


Retargeting
Met een unieke meetpixel worden specifieke segmenten van bezoekers opgevangen in een custom audience. Op basis van het gedrag van de mensen die benaderd zijn in de prospecting campagne (impressie, click, bezoek website) kan een specifiek aanbod geserveerd worden. Hiervoor dient dan ook aparte creatie voor gemaakt te worden.


Targeting mobile marketing
Localsensor is een nieuwe manier om op basis van locatie uw boodschap bij uw doelgroep te krijgen. Via het netwerk van Sanoma herkennen we een individu op locatie, waar een platform van Sanoma opgevraagd wordt. Op basis hiervan bouwt ClickDistrict een cookiepool, die vervolgens benadert kan worden door advertising.


Speciale leadgen-website
De speciale gezamelijke leadgen-website, gericht op het MKB, geeft inzicht in het reselleraabod in Nederland. Deelnemende resellers kunnen zichzelf profileren met bedrijfsinformatie, bannering en content. Profiel- en LinkedIn-marketing kunnen worden toegevoegd om de leads te tackelen.


Extra MDF-funding van vendors
Deze funding wordt ingezet voor extra tag-on campagnes.


Rapportages en services
De tussentijdse rapportages bestaan uit: impressies, clicks, clickratio, CPC. Overige services: periodieke optimalisatie van de campagne, wekelijks rapportage van resultaten en optimalisatie stappen, eerste screenshots van de campagne na livegang, elke week incl. toetsing KPI’s, voortgang en optimalisaties.


Mediainzet
MSP24 ‘Always On’ kan vanaf de start op iedere willekeurige website die aangesloten is op de online veiling uitgeleverd worden. Dit betreft het leeuwendeel van de bekende websites. Te denken valt bijvoorbeeld aan de volgende websites: Telegraaf.nl, Nu.nl, Elsevier.nl, NRC.nl, Telecompaper.nl, Wegner Regiopers.nl, Tweakers.net en Telecommagazine.nl.


Intake
Deelnemers krijgen een intake waarbij voorkeuren kunnen worden opgegeven van targetgroepen: regio/postcode/vertical/ soort professional etc.

Download de brochure met meer informatie over MSP24 ‘Always On’

Voorkant MSP24 Always On

 

Deel dit bericht
FacebookTwitterLinkedInGoogle+Delen